Op zaterdagavond 12- en zondagmiddag 13 oktober a.s. gaan we iets heel bijzonders doen. In samenwerking met Greg & Baud presenteren wij een spectaculair musicalconcert!

Een ‘Musical Tribute‘ met muziek van musical legendes Claude-Michel Schönberg en Alain Boublil. U geniet tijdens dit concert van muziek uit de musical Martin Guerre, Miss Saigon en Les Misèrables. Een grote groep zangers en vele muzikanten maken dit concert tot een bijzonder moment wat u zeker niet wil missen.

De kaartverkoop is geopend. Via de website van Greg & Baud kunt u uw kaarten bestellen. Een toegangskaart kost € 20,- (incl. een drankje in de pauze). Links bovenin op de bestelpagina kunt u aangeven of u kaarten voor zaterdagavond, of zondagmiddag (variant) wil bestellen. Daarna kunt u het aantal kaarten aangeven en kunt u veilig via iDeal betalen.

Op zaterdagavond 12 oktober begint het concert om 20:00 uur en op zondagmiddag 13 oktober starten we om 14:00 uur. De locatie is zaal De Uitkijk: Wattstraat 64 in Zoetermeer.

Meer informatie? Klik hier!