Door de Corona maatregelen kunnen we helaas even niet repeteren, maar Harmonie Orkest Zoetermeer is het jaar toch samen en vrolijk begonnen. Tijdens een online nieuwjaarsborrel werd door manager José teruggekeken op een veelbewogen en bijzonder jaar. Dirigent Jurgen bedankte de leden voor hun medewerking tijdens de repetities: “Alleen door samen aandacht te besteden aan alle nieuwe regels en protocollen hebben we veilig kunnen repeteren.” Daarna werd kort vooruitgeblikt. Voor 2021 staan al drie concerten gepland en gaat het orkest toewerken naar een theaterconcert in het Najaar. In de zomer zullen de muzikanten zich weer op verschillende buitenlocaties in Zoetermeer en omstreken laten horen.

Na de toespraken werd met de leden een online quiz gespeeld. Een gezellig begin van het nieuwe jaar!