Net als voorgaande jaren is er ook dit jaar, bij de start van het nieuwe muzikale seizoen een open dag. Tijdens de open dag presenteren alle onderdelen van Muziekvereniging Harpe Davids zich aan het aanwezige publiek. Iedereen is van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen bij de leukste muziekvereniging van Zoetermeer.

Tijdens de open dag geeft het harmonieorkest een concert. Het optreden begint om 13:00 uur in de grote zaal van het MusicDome. Naast dit concert van de harmonie zijn er de hele dag door presentaties en optredens van alle andere onderdelen van Harpe Davids. In onderstaand filmpje kunt u zien hoe veelzijdig de club is.

Tijdens de open dag presenteren we ook ons aanbod voor nieuwe muzikanten. Voor kinderen op de basisschool hebben we de volgende kennismakingscursussen:

Ook voor volwassenen die nog geen muziekinstrument spelen hebben we een kennismakingscursus. Dit doen we in de vorm van het Nieuw Talent Orkest Zoetermeer. Gedurende de hele dag kunt u meer informatie over deze cursussen krijgen!

De open dag is op zaterdag 9 september van 12:00 – 17:00 uur in het MusicDome (van der Hagenstraat 22d in Zoetermeer). De toegang is gratis en u kunt de hele dag binnen wandelen voor meer informatie over de vereniging. Als u specifiek geinteresseerd bent in Harmonie Orkest Zoetermeer, zorg dan dat u ons concert om 13:00 uur niet mist!

Heeft u nog vragen? U kunt ons bereiken via: info@harmonieorkestzoetermeer.nl