Ook deze zomer brengt Harmonie Orkest Zoetermeer muziek in de wijken van Zoetermeer. Met de vrolijke zomeravondconcerten trekt het orkest door de hele gemeente. Het orkest heeft vrolijke muziekstukken op de lessenaar staan en het publiek zal veel bekende melodieën herkennen. Kom luisteren! Neem een klapstoeltje mee en geniet samen met uw buren van een enthousiast orkest.

Op dinsdagavond 11 juni a.s. kunt u het orkest beluisteren in Meerzicht. De muzikanten spelen dan op het grasveld voor het Laveibos. Om 19:00 uur start het Samenspeelorkest (het opleidingsorkest) en vanaf 19:45 uur speelt het harmonie orkest.

Op zaterdagmiddag 22 juni a.s. speelt het orkest in het Bentwoud.

Op dinsdagavond 25 juni komen de muzikanten naar de wijktuin Rokkeveen. Om 19:00 uur start het Samenspeelorkest en vanaf 19:45 uur speelt het harmonie orkest.

Op dinsdagavond 2 juli a.s. speelt het harmonieorkest, net als vorig jaar, op het Dobbe eiland in het centrum. Tijdens deze openbare muzikale seizoensafsluiting kunt u horen hoe veelzijdig de vereniging is. Dit concert begint om 19:00 uur met een optreden van het Samenspeelorkest, waarna de muzikanten van het harmonieorkest om 19:45 uur het muzikale stokje overnemen.

Onze zomeravondconcerten worden georganiseerd in samenwerking met Wijck Zoetermeer. Bij slecht weer kan het voorkomen dat een concert afgelast wordt, of later start.