Het is een mooie (en warme) traditie geworden. Ook dit jaar speelt Harmonie Orkest Zoetermeer een concert in het Bentwoud. Dit concert wordt georganiseerd in samenwerking met de Vrienden van het Bentwoud

Het concert vindt plaats in het deel van Bentwoud gelegen tussen Benthuizen (tegenover de brandweerkazerne) en Zoetermeer en is wandelend of met de fiets goed te bereiken. We beginnen om 15:00 uur en het concert duurt tot ongeveer 16.30 uur. U bent van harte welkom en u kan op elk moment komen luisteren! Neem een kleedje of campingstoeltje mee en geniet van de vrolijke muziek.

Let op: traditiegetrouw hebben we warm en droog weer. Mocht het onverhoopt regenen, dan gaat het concert helaas niet door…