Elke zomer brengt Harmonie Orkest Zoetermeer muziek in de Zoetermeerse wijken. Met de vrolijke zomeravondconcerten trekt het orkest door heel Zoetermeer. Het orkest heeft een vrolijke selectie van filmmuziek in de map zitten, waardoor het publiek zeker vrolijke en bekende melodieën zal herkennen.

Op dinsdagavond 20 juni a.s. kunt u het orkest beluisteren in Meerzicht. De muzikanten spelen dan op grasveld voor het Laveibos. Aanvang is 20:00 uur.

Op dinsdagavond 27 juni kunt u het orkest in Segwaert tegenkomen. Kom luisteren in Park Seghwaertse Hout. We starten om 20:00 uur.

Op dinsdagavond 4 juli a.s. speelt het harmonieorkest op het Dobbe eiland in het centrum. Tijdens dit concert spelen ook de leerlingen van de MusicKids cursus en de volwassenen van het Nieuw Talent Orkest Zoetermeer mee. Tijdens deze openbare muzikale seizoensafsluiting kunt u horen hoe veelzijdig de vereniging is. Dit concert begint om 19:00 uur.

Buitenconcert foto

Onze zomeravondconcerten worden georganiseerd in samenwerking met Wijck Zoetermeer.